Latest / Нещодавні

GYMNASIUM NAMED AFTER EMPRESS MARIA / МАРІЇНСЬКА ГІМНАЗІЯ HULIAIPOLE SCHOOL NO 2 / СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА № 2 RESIDENTIAL BUILDING / ЖИТЛОВИЙ БУДИНОК

The rocket fire damaged the windows, doors, facades and partially destroyed the front wall and ceiling of the historical and architectural monument of local importance – the building of the former Gymnasium Named After Empress Maria, built in 1892 in Mykolaiv city, Nikolska street, 34, which now houses the first Ukrainian gymnasium named after Mykola Arkas.

Ракетним вогнем пошкоджено вікна, двері, фасади та частково зруйновано лицьову стіну та перекриття пам’ятки історії та архітектури місцевого значення – будівлі колишньої Маріїнської гімназії, 1892 року побудови в місті Миколаїв, на вулиці Нікольська, 34, в якій зараз розміщується перша українська гімназія імені Миколи Аркаса.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.