Latest / Нещодавні

GYMNASIUM NAMED AFTER EMPRESS MARIA / МАРІЇНСЬКА ГІМНАЗІЯ HULIAIPOLE SCHOOL NO 2 / СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА № 2 RESIDENTIAL BUILDING / ЖИТЛОВИЙ БУДИНОК

Numerous shellings and fires have severely damaged the facades, windows and interiors of the old building – the so-called “House of the Disabled”, built in 1916-20, which still housed the Mariupol Museum of Local Lore (not registered). The state of the museum’s collections remains unknown. According to locals people, around April 26, 2022, some of the exhibits in the basement of the museum were taken out by the Russian occupiers.

Численні обстріли та пожежі сильно пошкодили фасади, вікна та інтер’єри старої будівлі – так званого «Будинку інваліда», збудованого в 1916-20 роках, де досі перебував Маріупольський краєзнавчий музей (не зареєстрований). Стан колекцій музею залишається невідомим. За словами місцевих жителів, близько 26 квітня 2022 року частину експонатів у підвалі музею вивезли російські окупанти.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.