Latest / Нещодавні

MUSEUM OF LOCAL HISTORY / КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ “BAKHMUT-1” STATION / СТАНЦІЯ “БАХМУТ-1” RESIDENTIAL BUILDING / ЖИТЛОВИЙ БУДИНОК

The shelling and fire destroyed the interiors and damaged the facades and roof of the monument of history and architecture of local significance – the building of the former barracks of the Lysychansk soda plant, built in 1895 (security № 9-Vr). In 1919-20, this building housed the field hospital of the First Cavalry Army, and in recent years there was a Lysychansk multidisciplinary gymnasium № 17.

Внаслідок обстрілу та вогнем було знищено внутрішні приміщення та пошкоджено фасади та дах пам’ятки історії та архітектури місцевого значення – будівлі колишньої казарми Лисичанського содового заводу 1895 року побудови (охоронний № 9-Вр). У 1919-20 рр. у цій будівлі розміщувався польовий госпіталь 1-ї Кінної армії, а в останні роки тут була Лисичанська багатопрофільна гімназія № 17.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.